ОТНОВО ЗА MAGRAVS СИСТЕМА - СЛУЧАЯ С ПРИХВАНАТИЯ И СВАЛЕН АМЕРИКАНСКИ ДРОН RQ170
3 posters
ФОРУМ ЗА ПОДКРЕПА НА ФОНДАЦИЯ КЕШЕ :: ПРЕВОД НА ИЗБРАНИ СТАТИИ И КОМЕНТАРИ ОТ ОФИЦИАЛНАТА СТРАНИЦА НА ФОНДАЦИЯ КЕШЕ
Страница 1 от 1
ОТНОВО ЗА MAGRAVS СИСТЕМА - СЛУЧАЯ С ПРИХВАНАТИЯ И СВАЛЕН АМЕРИКАНСКИ ДРОН RQ170
ПОСТ НА М.Т.КЕШЕ, В ОТГОВОР НА ВЪПРОС И ИЗПРАТЕНО ЛЮБИТЕЛСКО ВИДЕО, СЪС ЗАСНЕТ СЛУЧАЯ С ПРИХВАНАТИЯ И СВАЛЕН ОТ ИРАНСКИТЕ ВОЕННИ, АМЕРИКАНСКИ ШПИОНСКИ БЕЗПИЛОТЕН ДРОН RQ170:
Ето това видео сложихме в началото на годината на нашия канал в youtube, където сме показали същото нещо (прихващане на летящ обект от Magravs система):
Току що получихме следното писмо , по независим канал във Фондацията
Оставям на вас да прецените дали е истина или не.
Моля вижте горния линк с видеото на на Фондацията, където показваме метода на прихващане.
Писмото:
ОБЯСНЕНИЕ НА КЕШЕ, В ОТГОВОР НА ВЪПРОС:
Отговор на Кеше:
Когато Magravs реакторите се използват като носещ товар, например, като при кола, ние не виждаме светлина около колата, но системата изполва Magravs системи за своето издигане и движение, и светлината остава вътре в границите на ядрото, така че отвън не се вижда светлина.
При тези системи, когато те не се използват като защита при висока скорост на летене, тогава Magravs силата на системата и земята са еднакви, и при това не се вижда светлината.
Светлината се получава, когато има разлика в градиентите на Magravs интензитета на едната система и Magravs интензитета на другата система.
Когато човек е затворен в Magravs, във вътрешното ядро на системата, той не вижда получавнето на светлината отвън.
Във видеото от Ерусалим, се виждат три светлини на външната граница на структурата и една светлина в центъра.
Светлината в центъра се получава от поддържащото тежестта ядро, трите външни ядра са разположени на 120 градуса едно от друго около кораба и са направени с реактори с по-малки полета за насочване и защита.
Комбинацията от трите ядра, разположени на 120 градуса може да се използва в усъвършенстваните версии без централното ядро, също и когато има необходимост от спиране на централното ядро по каквато и да е причина, но кораба да остане защитен и в движение.
Това е една от причините, поради които в по-голямата част на наблюденията и показаните видеоклипове, може да се видят три отделни светлини и една светлина в центъра.
Без комбинацията от три реактора, използването на системите е много рисковано и не е много безопасно при полети с висока скорост.
Първоначално бяхме свикнали да използваме едно ядро, но днес за по-голяма безопасност и насочване посоката на движение, използването на четири ядрени системи е задължително.
При системата над Ерусалим, мигащите светлини в небето стават с почти червен цвят и това се получава, когато ядрата преминават в специален режим при който, поради интензитета на външните полета се получават тези светлини.
Това е обичаен случай за избягване на детектиращи магнитни полета системи. Това е в областта на отбранителните технологии, и се смята че е неизвестна технология днес.
Мигащите светлини са част от характеристиките на тези системи в атмосферни условия и тези системи никога нямат прозорци или люкове, така че мигащите светлини не са по-силни от тези на светлинната индикация в днешните самолети.
Взаимодействието на трите външни Magravs реактора е причина за светлините, които се виждат на видеото от Ерусалим, и там се виждат три светлини под носещото устройство.
В действителност, ако човек чете патентите ние вече сме показали осветителната крушка с помощта на Magravs системи, където в едно от моите писания в миналото съм написал, че в бъдеще няма да изключвате светлината, а ще се прави покриване, за да се изключи светлината около осветителната Magravs система.
В тези системи, когато се стигне до Magravs взаимодействие и се задържи на даден интензитет, тогава взаимодействието на Magravs на системата и Magravs на околната среда създава взаимодействие на магнитните полета, при което което интензивността на взаимодействието може да се използва за създаване на светлина и интензивността на създадената светлина определя осветяването на околната среда.
Така сегашните електрически крушки - луминесцентни, жични и халогенни, енергоспестяващи електрически крушки и др.подобни ще се превърнат в минало.
Оператора на системата от видеото в Ерусалим използва светлината, създадена от крайните реактори, използвани за балансиране вътре в кораба, като светлината се вижда като мигаща отвън, а в действителност тази светлина се генерира през цялото време, когато реактора работи.
Централната светлина на кораба е от централното ядро, от друга страна в страничните светлини Magravs светлината се отразява навън и това е причината, поради която човек наблюдава такава ярка светлина, без отблясъци в края на кораба, когато системата кръжи.
Но когато системата преминава от стоене към висока скорост на движение, смяната на Magravs от централното към външните ядра и на външните ядра към централното ядро създава двойни мигащи светлини, гледано отвън.
Това са технологии, които са разработени и ще започнат да бъдат използвани за осветление и отопление в близкото бъдеще.
Това е една от причините, Оазис системите да са толкова гъвкави, тези системи използват комбинация от ефектите при опериране с една Magravs система, за създаване на светлина, енергия, топлина или вода в околната среда или от средата, в която системата работи.
Сега човек разбира, колко просто е да се научи красотата на системата Magravs.
Опитвам се да прекарвам повече време, за да обяснявам и да уча от сега нататък, използвайки форума и интернет. Това е по-лесно, отколкото написването на книга и чакането да бъде публикувана една или две години.
Насладете се на плодовете на новата технология в мир и хармония
М.Т.Кеше
----------------
Източник: http://www.keshefoundation.org/phpbb/viewtopic.php?f=2&t=3226&start=10
----------------
Превод: Una
Ето това видео сложихме в началото на годината на нашия канал в youtube, където сме показали същото нещо (прихващане на летящ обект от Magravs система):
Току що получихме следното писмо , по независим канал във Фондацията
Оставям на вас да прецените дали е истина или не.
Моля вижте горния линк с видеото на на Фондацията, където показваме метода на прихващане.
Писмото:
--------------------------------------------------------------------
На вниманието на г-н Мехран Таваколи Кеше
Уважаеми Мехран
Здравейте
Моля, вижте по-долу линка, на който се вижда улавяне на самолета от летяща чиния. Мисля, че ще е много интересно да се покаже във вашия уебсайт
За да разберат хората как Иран залови американския шпионски безпилотен самолет RQ170 и го приземи безопасно.
https://www.youtube.com/watch?v=uDaLMoE2jss&feature=youtube_gdata_player
С най-добри пожелания
Ахмад
ОБЯСНЕНИЕ НА КЕШЕ, В ОТГОВОР НА ВЪПРОС:
--------------------------------------------Моля, поправете ме, ако греша. Моето разбиране е, че бялата светлина е в резултат на взаимодействието на магнитните полета на Земята и полетатата, създадени от кораба.
Аз не виждам бяла светлина тези видеоклипове. Дали това е, защото са заснети на дневна светлина.
Погрешно ли се насочвам?
Отговор на Кеше:
Когато Magravs реакторите се използват като носещ товар, например, като при кола, ние не виждаме светлина около колата, но системата изполва Magravs системи за своето издигане и движение, и светлината остава вътре в границите на ядрото, така че отвън не се вижда светлина.
При тези системи, когато те не се използват като защита при висока скорост на летене, тогава Magravs силата на системата и земята са еднакви, и при това не се вижда светлината.
Светлината се получава, когато има разлика в градиентите на Magravs интензитета на едната система и Magravs интензитета на другата система.
Когато човек е затворен в Magravs, във вътрешното ядро на системата, той не вижда получавнето на светлината отвън.
Във видеото от Ерусалим, се виждат три светлини на външната граница на структурата и една светлина в центъра.
Светлината в центъра се получава от поддържащото тежестта ядро, трите външни ядра са разположени на 120 градуса едно от друго около кораба и са направени с реактори с по-малки полета за насочване и защита.
Комбинацията от трите ядра, разположени на 120 градуса може да се използва в усъвършенстваните версии без централното ядро, също и когато има необходимост от спиране на централното ядро по каквато и да е причина, но кораба да остане защитен и в движение.
Това е една от причините, поради които в по-голямата част на наблюденията и показаните видеоклипове, може да се видят три отделни светлини и една светлина в центъра.
Без комбинацията от три реактора, използването на системите е много рисковано и не е много безопасно при полети с висока скорост.
Първоначално бяхме свикнали да използваме едно ядро, но днес за по-голяма безопасност и насочване посоката на движение, използването на четири ядрени системи е задължително.
При системата над Ерусалим, мигащите светлини в небето стават с почти червен цвят и това се получава, когато ядрата преминават в специален режим при който, поради интензитета на външните полета се получават тези светлини.
Това е обичаен случай за избягване на детектиращи магнитни полета системи. Това е в областта на отбранителните технологии, и се смята че е неизвестна технология днес.
Мигащите светлини са част от характеристиките на тези системи в атмосферни условия и тези системи никога нямат прозорци или люкове, така че мигащите светлини не са по-силни от тези на светлинната индикация в днешните самолети.
Взаимодействието на трите външни Magravs реактора е причина за светлините, които се виждат на видеото от Ерусалим, и там се виждат три светлини под носещото устройство.
В действителност, ако човек чете патентите ние вече сме показали осветителната крушка с помощта на Magravs системи, където в едно от моите писания в миналото съм написал, че в бъдеще няма да изключвате светлината, а ще се прави покриване, за да се изключи светлината около осветителната Magravs система.
В тези системи, когато се стигне до Magravs взаимодействие и се задържи на даден интензитет, тогава взаимодействието на Magravs на системата и Magravs на околната среда създава взаимодействие на магнитните полета, при което което интензивността на взаимодействието може да се използва за създаване на светлина и интензивността на създадената светлина определя осветяването на околната среда.
Така сегашните електрически крушки - луминесцентни, жични и халогенни, енергоспестяващи електрически крушки и др.подобни ще се превърнат в минало.
Оператора на системата от видеото в Ерусалим използва светлината, създадена от крайните реактори, използвани за балансиране вътре в кораба, като светлината се вижда като мигаща отвън, а в действителност тази светлина се генерира през цялото време, когато реактора работи.
Централната светлина на кораба е от централното ядро, от друга страна в страничните светлини Magravs светлината се отразява навън и това е причината, поради която човек наблюдава такава ярка светлина, без отблясъци в края на кораба, когато системата кръжи.
Но когато системата преминава от стоене към висока скорост на движение, смяната на Magravs от централното към външните ядра и на външните ядра към централното ядро създава двойни мигащи светлини, гледано отвън.
Това са технологии, които са разработени и ще започнат да бъдат използвани за осветление и отопление в близкото бъдеще.
Това е една от причините, Оазис системите да са толкова гъвкави, тези системи използват комбинация от ефектите при опериране с една Magravs система, за създаване на светлина, енергия, топлина или вода в околната среда или от средата, в която системата работи.
Сега човек разбира, колко просто е да се научи красотата на системата Magravs.
Опитвам се да прекарвам повече време, за да обяснявам и да уча от сега нататък, използвайки форума и интернет. Това е по-лесно, отколкото написването на книга и чакането да бъде публикувана една или две години.
Насладете се на плодовете на новата технология в мир и хармония
М.Т.Кеше
----------------
Източник: http://www.keshefoundation.org/phpbb/viewtopic.php?f=2&t=3226&start=10
----------------
Превод: Una
Una1- Mensajes : 29
Fecha de inscripción : 11.10.2012
Re: ОТНОВО ЗА MAGRAVS СИСТЕМА - СЛУЧАЯ С ПРИХВАНАТИЯ И СВАЛЕН АМЕРИКАНСКИ ДРОН RQ170
Как се вписва тази новина с горния материал? http://30dumi.eu/2013/08/iranskite-uchenitsi-shte-se-uchat-da-hakvat-bezpilotnitsi/
Какво излиза? Някой лъже или аз съм трамвай....
Усещате ли, как ентусиазмът залязва?
Какво излиза? Някой лъже или аз съм трамвай....
Усещате ли, как ентусиазмът залязва?
Ivan9- Mensajes : 35
Fecha de inscripción : 10.11.2012
Re: ОТНОВО ЗА MAGRAVS СИСТЕМА - СЛУЧАЯ С ПРИХВАНАТИЯ И СВАЛЕН АМЕРИКАНСКИ ДРОН RQ170
" Някой лъже или аз съм трамвай...."
Ами след като не сте трамвай...
Иранците още в началото обявиха, че са "хакнали" дроновете чрез радиозаглушаване, ама кой да обръща внимание на новините.
Ами след като не сте трамвай...
Иранците още в началото обявиха, че са "хакнали" дроновете чрез радиозаглушаване, ама кой да обръща внимание на новините.
gegencho- Mensajes : 114
Fecha de inscripción : 28.02.2013
Similar topics
» М.Т.КЕШЕ: ТОВА Е ЯСНО КОНТРОЛИРАНА СИСТЕМА MAGRAVS
» ПЪЛНЕНЕ НА РЕАКТОРНАТА СИСТЕМА / SYSTEM FILL
» Reactor - Full System /Реактор - завършена система
» Feeding system, second redaction w/o reactor / Захранваща система, втора редакция
» РЕАКТОР - ЗАВЪРШЕНА СИСТЕМА СНИМКИ / REACTOR - COMPLETE SYSTEM IMAGES
» ПЪЛНЕНЕ НА РЕАКТОРНАТА СИСТЕМА / SYSTEM FILL
» Reactor - Full System /Реактор - завършена система
» Feeding system, second redaction w/o reactor / Захранваща система, втора редакция
» РЕАКТОР - ЗАВЪРШЕНА СИСТЕМА СНИМКИ / REACTOR - COMPLETE SYSTEM IMAGES
ФОРУМ ЗА ПОДКРЕПА НА ФОНДАЦИЯ КЕШЕ :: ПРЕВОД НА ИЗБРАНИ СТАТИИ И КОМЕНТАРИ ОТ ОФИЦИАЛНАТА СТРАНИЦА НА ФОНДАЦИЯ КЕШЕ
Страница 1 от 1
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|